ІСТОРІЯ КАФЕДРИ

 

4 жовтня 1922 р прийнято вважати датою заснування Криворізького гірничорудного інституту (КГРІ) і кафедри підземної розробки родовищ корисних копалин (ПРРКК), яка відіграла важливу роль в забезпеченні гірничодобувної галузі країни висококваліфікованими фахівцями. Законодавство про народну освіту давало можливість сформованому навчальному закладу в залежності від рівня знань і якості дипломних проектів присвоювати студентам кваліфікацію техніка або інженера за обраними спеціальностями. При цьому випускники з кваліфікацією «технік» при відповідній позитивній оцінці їх роботи на інженерній посаді на прохання підприємства могли через 1-2 роки бути переатестованим на кваліфікацію «гірничий інженер». Вчитися в технікумі за рекомендацією загальних зборів гірничорудних підприємств могли лише робітники зі стажем.


Етапи розвитку кафедри з моменту її заснування до теперішнього часу представлені у вигляді схеми. 

 Г.М.Малахов консультує студентів-дипломників  (1948 р.) 

Студенти 4-го курсу в лабораторії корисних копалин (1959 рік) 

Кафедра ПРРКК, 1998 рік 

У процесі становлення та розвитку кафедри ПРРКК значний внесок зробили в першу чергу її керівники: В. П. Сисуєв (1930−1935), О. І. Стешенко (1936 р., 1938−1941), М. І. Носаль (1942−1944), П. Є. Зурков (1944 р.), І. Р. Кривошлик (1944−1946), Г. М. Малахов (1946−1947, 1951−1973), М. А. Стариков (1947−1951), В. К. Мартинов (1973−1976), І. А. Кучерявенко (1976−1979), В. О. Щелканов (1979−1990), Ю. П. Капленко (1990−2009), М. І. Ступнік (2009−2014). В. О. Калініченко з 2015-2022р. М.Б. Федько очолює з 2022р. по теперішній час.

                                             

 Г.М.Малахов та його однодумці (1972 р.)

Зліва направо: 1-й ряд: В.І.Сільченко, Г.М.Малахов, Ю.І.Чирков, І.А.Кучерявенко. 2-й ряд: А.Р.Соцький, В.Р. Безух,                                     Г.Т.Фаустов, П.Д.Петренко, В.Д. Лахтін. 3-й ряд: В.І.Хомяков, Д.С. Домарєв, П.Й.Федоренко, В.І.Ківенко.

Професорсько-викладацький колектив кафедри ПРРКК, як і раніше, володів значним досвідом і знаннями, необхідними для здійснення науково-педагогічної роботи на високому рівні.